Під час одноденного семінару-тренінгу «Чутлива журналістика: з повагою до гендерної рівності» студенти 4-го курсу бакалаврату, студенти магістерських програм й викладачі інституту мали нагоду подискутувати щодо основних хиб в українських медійних матеріалах і запропонувати власне бачення шляхів подолання ознак гендерної нерівності в журналістських текстах. Проведення
подібного заходу стало можливим завдяки співпраці кафедри соціальних комунікацій Інституту журналістики КНУ з Інститутом розвитку регіональної преси, Національним демократичним інститутом і Департаментом міжнародного розвитку Великої Британії. Учасники тренінгу мали нагоду ознайомитися з інформаційними складовими кампаній «Повага», «HeForShe», «Щастя у чотири руки», «NotheCost», «Розірви коло», а також із проектом «Жінки – це 50% успіху України».
У вітальному слові до учасників тренінгу Костянтин Шендеровський, доцент кафедри соціальних комунікацій Інституту журналістики, наголосив на унікальності нагоди долучитися до подібного тренінгу: «Подібні заходи сприяють формуванню у молодих журналістів уявлення про гендерну рівність як соціально-правову цінність, а також ознайомлять вас із базовими практичними заходами задля дотримання гендерного балансу у ваших журналістських матеріалах. Усі тренери й спікери, які виступатимуть перед вами сьогодні, є винятковими особистостями, котрі послідовно запроваджують принципи гендерної рівності в численних проектах та інформаційних кампаніях. Учасники тренінгу є тими обраними, хто формуватиме новітню журналістику України, журналістику без утисків і упереджень».
Основною тренеркою під час семінару виступала правозахисниця й журналістка Ольга Веснянка, яка обговорювала з учасниками заходу базові принципи й правила його проведення, інформувала про юридичні тонкощі в означеннях юридичних термінів і понять, котрими послуговувалися учасники дискусії. Під керівництвом Ольги Веснянки учасники заходу проаналізували хиби в матеріалах українських медіа й спробували напрацювати можливі варіанти для запобігання подібним ситуаціям у професійній журналістиці.
Микола Ябченко, експерт з гендерної політики та спеціаліст із комунікацій Українського жіночого фонду, аналізував усталені образи чоловіків і жінок в українських та зарубіжних медіа, а також обговорював із учасниками тренінгу можливі суспільні переваги в разі досягнення гендерної рівноправності. Як приклади подібної успішної взаємодії, Микола Ябченко презентував особистий досвід участі в кампаніях «Щастя у чотири руки» й «HeForShe».
Наприкінці заходу присутні мали нагоду поділитися враженнями від інтенсивної практичної діяльності, поспілкуватися з експертами й обмінятися з ними контактами. За результатами своєї роботи під час семінару «Чутлива журналістика: з повагою до гендерної рівності» в Інституті журналістики КНУ всі присутні одержали офіційні сертифікати, що засвідчують удосконалення їхнього професійної майстерності.