Анонс!

19 лютого 2025 року об 11.00 відбудеться онлайн методологічний семінар «Застосування маркетингових досліджень в комунікаційній сфері: що варто взяти до уваги». Організатор семінару – кафедра реклами та зв’язків з громадськістю ННІ журналістики КНУ імені Тараса Шевченка.

Спікери: завідувач кафедри РЗГ, професор Дмитро Олтаржевський, гарант ОНП «Бренд-комунікації», професор Євгеній Ромат, доцент Ірина Федоришина.

У програмі передбачена презентація за темою: «Методи збору інформації в комунікаційній галузі: особливості застосування маркетингових досліджень». Доповідачка: канд. психол. н., доцент Ірина Федоришина.

Під час зустрічі відбудеться сесія «питання – відповідь», на якій учасники матимуть можливість поставити свої питання та запропонувати теми для обговорення.

До участі в методологічному семінарі запрошуються студенти 4 курсу бакалаврату спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю», студенти 1 курсу магістратури «Бренд-комунікації», аспіранти й викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю,  а також  всі зацікавлені студенти, аспіранти та викладачі ННІ журналістики.

Мета семінару: визначення видів, типів та методів маркетингових досліджень, що є релевантними до збору інформації в галузі комунікацій, реклами та зв’язків з громадськістю і які доцільно використовувати студентам та аспірантам під час виконання навчальних, підсумкових та наукових проєктів.

Методологічний семінар покликаний вирішити такі завдання:

  1. Ознайомити авдиторію із сучасною класифікацією видів, типів та методів маркетингових досліджень для отримання релевантної інформації щодо об’єктів комунікаційної сфери, реклами та зв’язків з громадськістю.
  2. Провести дискусію щодо застосування методів дослідження об’єктів комунікацій, реклами та PRяк окремої теми у викладанні для студентів комунікаційної спеціалізації.
  3. Обмінятись думками щодо форми застосування методів дослідження об’єктів реклами та PRу випускових кваліфікаційних проєктах студентів.

У процесі методологічного семінару до обговорення пропонуються питання:

  1. Які з методів та видів сучасних маркетингових досліджень є релевантними для отримання інформації про об’єкти реклами та зв’язків з громадськістю?
  2. Чи існують відмінності в методології наукових і прикладних маркетингових досліджень?
  3. Чи коректно використовувати методи маркетингових досліджень з метою збору інформації щодо об’єктів комунікаційної галузі?
  4. В якому обсязі доцільно студентам спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю» знати методологію маркетингових досліджень?
  5. Які проблеми або складнощі існують при викладенні матеріалу з маркетингових досліджень у викладанні дисциплін комунікаційного спрямування?
  6. Які види досліджень варто розглядати як обов’язкові в структурі випускових кваліфікаційних робіт (бакалаврських та магістерських)?

Долучитися до зустрічі можна за посиланням в Zoom:

https://us04web.zoom.us/j/5568556731?pwd=MHZRWC8vM0F3TnkyRVpnRm9KOUhQUT09

Meeting ID: 556 855 6731

Passcode: FG3PrR

За додатковими питаннями звертатись до модератора зустрічі, доцентки Ірини Федоришиної за адресою: iryna.fedoryshyna@knu.ua

До зустрічі!