| Корпоративні медіа як особливий інструмент соціальних комунікацій (ЖМК, СК) |
| Медіадизайн_(ЦМ) |
| Медіапсихологія_(ЖМК, СК) |
| Основи HTML CSS та верстки сайтів (ЦМ) |
| Прототипування посадкових сторінок сайтів_і_мобільних_додатків_(ЦМ) |
| Райтинг у цифровому медіапросторі та SMM технології просування медіапродукту (ЦМ) |
| Соціолінгвістика (СК) |
| Стажування за професійною кваліфікацією фахівця з управління проектами (СК) |
| Стратегічні комунікації у сфері державного управління (СК) |
| Стратегічні комунікації у сфері захисту прав і свобод людини (СК) |
| Сфера функціонування та розвитку медіапростору (СК) |
| Тренди сучасної галузі зв`язків з громадськістю (СК) |
| Стажування за професійною кваліфікацією дослідника (СК) |
| Дії в кіберпросторі (СК) |
| Анотації вибіркових дисциплін ОП «Арт-медіа» |
| Інтернет-журналістика і крос-медія (АМ) |
| Мистецтво і культурно-просвітницька діяльність арт-медіа (АМ) |
| Анотації вибіркових блоків (ЖМК) |
| Тренди сучасної теорії та історії журналістики |
| Практикум з журналістки (ЖМК) |