Корпоративні медіа як особливий інструмент соціальних комунікацій (ЖМК, СК) |
Медіадизайн_(ЦМ) |
Медіапсихологія_(ЖМК, СК) |
Основи HTML CSS та верстки сайтів (ЦМ) |
Прототипування посадкових сторінок сайтів_і_мобільних_додатків_(ЦМ) |
Райтинг у цифровому медіапросторі та SMM технології просування медіапродукту (ЦМ) |
Соціолінгвістика (СК) |
Стажування за професійною кваліфікацією фахівця з управління проектами (СК) |
Стратегічні комунікації у сфері державного управління (СК) |
Стратегічні комунікації у сфері захисту прав і свобод людини (СК) |
Сфера функціонування та розвитку медіапростору (СК) |
Тренди сучасної галузі зв`язків з громадськістю (СК) |
Стажування за професійною кваліфікацією дослідника (СК) |
Дії в кіберпросторі (СК) |
Анотації вибіркових дисциплін ОП «Арт-медіа» |
Інтернет-журналістика і крос-медія (АМ) |
Мистецтво і культурно-просвітницька діяльність арт-медіа (АМ) |
Анотації вибіркових блоків (ЖМК) |
Тренди сучасної теорії та історії журналістики |
Практикум з журналістки (ЖМК) |