Стартував міжнародний проєкт “Медіадіалог 2020”

У зв’язку із карантинними обмеженнями та епідеміологічною ситуацією у світі перший семінар «Медіадіалогу 2020» розпочався в онлайн-форматі. Він був присвячений обговоренню сучасного стану медіасистем в Україні, Вірменії та Молдови в умовах коронавірусної кризи.Представники країн-учасниць детально розповіли про вплив Covid-19 на медіа, зміни в інформаційному просторі й зумовлені коронавірусом проблеми.

Перша секретарка Національної спілки журналістів України Ліна Кущ зазначила, що корона-криза не лише призвела до складностей (поширення фейкових новин, загроза інфікування журналістів, зменшення заробітної плати медіапрацівників тощо), а й нагадала людям про цінність традиційних засобів масової інформації.

Директор Akos Cultural NGO Мкртіч Тоноян повідомив про серйозну ситуацію швидкого поширення коронавірусу у Вірменії та проблему розповсюдження фейкових новин та загострення збройного конфлікту на кордоні з Азербайджаном.

Журналіст і медіадослідник Костянтин Уздріс розповів про сильний вплив влади на медіасистему Молдови, а також навів приклади проросійської пропаганди.

Під час семінару учасники проєкту мали можливість обговорити актуальні проблеми в міні-групах. Студенти Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка також взяли активну участь в дискусіях.

Спільні зусилля допомогли виокремити найважливіші проблеми та виклики в медіасистемах України, Вірменії та Молдови, а також запропонувати ймовірні способи їх розв’язання.

В кінці семінару, організатори та учасники проєкту висловили свою підтримку народу та працівникам медіа Білорусії.

Отримані знання та досвід стануть частиною майбутніх медіапродуктів трьох груп (аудіо, блог та відео), які будуть оприлюднені на сайті http://infocenter.com.ua/, ютюб-каналі (https://bit.ly/3g1SKyE), а також у фейсбук та інстаграм.

Нагадуємо, що другий онлайн-семінар відбудеться 10 вересня і буде присвячений поточній ситуації в Білорусі, Грузії, а також сучасному стану медіасистеми Німеччині.

Аліна Арустамян,
студентка 2 курсу
ОС «Реклама та зв’язки з громадськістю»,
учасниця проєкту