ННІЖ презентував першу українську монографію про корпоративні комунікації

Авторами нової книжки «Корпоративні комунікації: свіжий погляд» є доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Навчально-наукового інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка Дмитро Олтаржевський і фахівець-практик у галузі управління репутацією Євген Загорулько.

У монографії проаналізовано понад 500 наукових праць з корпоративних комунікацій переважно закордонних дослідників. Але це не просто квінтесенція західних теорій. Окрім ключових визначень, книжка містить багатий практичний матеріал, світові репутаційні кейси, оригінальні авторські моделі. Текст подано легкою образною мовою, далекою від загальноприйнятого наукового стилю. Обовʼязковий матеріал автори розбавили цікавими аналогіями, історичними екскурсами, афоризмами.
Праця адресована як науковцям, так і представникам бізнесу, професіоналам у галузі PR. Також вона може використовуватись як підручник із профільних дисциплін для студентів вищих навчальних закладів.
– Робота над книжкою тривала понад два роки, – каже Дмитро Олтаржевський. – Вона була майже готова до друку, коли росія розпочала повномасштабне вторгнення. Але попри війну ми завершили цю роботу, бо вона є важливою і на часі. Після того, як Україна здолає російських окупантів на полі бою, нам потрібно буде відбудовувати країну, відновлювати виробництво. Тож викладені в цій монографії знання та ідеї допоможуть компаніям правильно організувати корпоративні комунікації, використовуючи їх як нематеріальний важіль бізнесу, та наблизити наші економічні перемоги.
Електронну версію монографії «Корпоративні комунікації: свіжий погляд» можна придбати на Yakaboo. За рішенням авторів, всі гонорари від її продажу будуть передані на потреби ЗСУ.