
Чим займається інститут крім викладацької діяльності? З якими закордонними університетами співпрацює? В яких міжнародних програмах бере участь? На усі ці та багато інших запитань студенти, співробітники та гості інституту можуть отримати детальну інформацію під час інформаційних днів. Такі заходи покликані популяризувати міжнародні проєкти, долучати до них та заходів в їх межах нових учасників та інформувати спільноту про результати та завдання, які ставлять перед собою виконавці проєкту. Остання цьогоріч подібна акція організована відділом міжнародного співробітництва, пройшла в Навчально-науковому інституті журналістики 19 листопада. Захід було присвячено трьом проєктам Еразмус+, в яких зараз бере участь інститут.
Проєкт “FreeAc” (“Сприяння академічній свободі в Україні”) покликаний мінімізувати наслідки зменшення кількості академічних кадрів та інтелектуальних ресурсів України, які виникають внаслідок різних обставин, спричинених війною, шляхом зміцнення міжінституційної співпраці з вищими навчальними закладами Європейського Союзу. Проєкт підтримує відновлення сектору вищої освіти в Україні в рамках Європейського простору вищої освіти у відповідності до його цінностей. Метою проєкту, зокрема, є підвищення якості навчання та навчального процесу, забезпечення можливості членам академічної спільноти України проводити дослідження та поширювати свої наукові здобутки, об’єднання закладів вищої освіти України з їх переміщеними членами та партнерами з ЄС. Партнерами проєкту, крім КНУТШ, виступають університет Грацу та Світова служба університетів (Австрія), недержавна організація просування культурного, соціального, освітнього та економічного розвитку CESIE (Італія), Університет Адама Міцкевича (Польща), Освітній та Інноваційний Центр КМОР (Греція), Міжнародний гуманітарний та Сумський державний університети (Україна).
Проєкт “GreenO2” (“Зелені дахи у закладах вищої освіти як сталі дослідницькі центри задля виховання, екологічної свідомості та продукування О2″) свою місію вбачає у просуванні екологічних практик у міських закладах вищої освіти. Зосереджуючись на ключовій ролі вищої освіти у сприянні сталому розвитку та вирішенні соціальних проблем, його мета полягає у вирішенні актуальної проблеми зміни клімату. “GREENO2” виступає за використання зелених дахів також у якості комунікаційних хабів, дослідницьких центрів, додаткових зон для навчання та дозвілля. Учасники проєкту намагаються вкоренити у суспільстві думку про зелені дахи як різновид захисту навколишнього середовища, а також як один з різновидів загального покращення добробуту у вищій освіті. Проект спрямований на забезпечення екологічної освіти та виховання культури екологічної відповідальності серед студентів, викладачів та широкої спільноти. У проєкті беруть участь 8 європейських інституцій, зокрема 4 університети, академія культури, приватний науково-дослідний інститут та компанії з Греції, Іспанії, Румунії, Польщі, Італії та України.
Проєкт “Disaster journalism” (“Журналістика катастроф: як запобігти перетворенню новини на катастрофу”) покликаний зібрати досвід роботи журналістів різних країн в умовах техногенних та природних катастроф, висвітлення новин про їх перебіг і наслідки. Однією з цілей проєкту є актуалізація знань щодо роботи журналістів у гарячих точках, зонах проведення бойових дій та стихійних лих, щоб допомогти працівникам медіа убезпечити власне життя та здоров’я, а також не нанести фізичної, психологічної та/чи моральної шкоди жертвам катастроф, їх рідним та близьким. Окрім підготовки навчальних програм для бакалаврів спеціальності “Журналістика” та видання трьох посібників з особливостей висвітлення надзвичайних новин, етики поведінки журналістів за відповідних умов та безпеки життя та діяльності, проєкт передбачає також створення певного мережевого ком’юніті, ресурсів та цифрових аудіовізуальних матеріалів, які слугуватимуть чимось на кшталт довідника з основними відомостями про місцеві та міжнародні служби, заклади, інституції тощо, які можуть допомогти або мають бути поінформовані у разі надзвичайної ситуації та іншу корисну інформацію, зібрану з досвіду журналістів-практиків та представників відповідних відомств країн-учасниць. До міжнародної групи увійшли Університет Сельчук, муніципалітет міста Конья, Рада з питань телебачення та радіомовлення, а також Департамент комунікації (усі вище – інституції Республіки Туреччина), університет Віго (Іспанія), Приморський університет (Словенія) та Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Коментарі закриті.