КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Використання місцевого інтернет-медіа у формуванні позитивного іміджу спортивної команди сучасного університету
Яременко В. П., аспірант кафедри журналістики та філології Сумського державного університету
Формування іміджу ІТ-компанії засобами інтернет-комунікацій
Голік О. В., к. соц. ком., доц. кафедри журналістики та реклами КНТЕУ
Фейки та інфодемія у сучасному інформаційному просторі
Кобець І. В., магістр Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
До проблеми негативних конотацій поняття “соціальна інженерія”
Бондаренко І. С., к. філол. н., доцент, Запорізький національний університет
Методики використання PR-технологій під час розробки комунікативних стратегій
Захарова Д. Ю., студент ОС магістр, спеціальності 061 – Журналістика, ОП «Стратегічні комунікації»
Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Використання маніпулятивних прийомів в українських медіа
(на прикладі щотижневих підсумкових випусків новин на каналах “1+1”, “Інтер” та “ICTV”)
Йондак А. І., студент ОС магістр, спеціальності 061 – Журналістика, ОП «Стратегічні комунікації»
Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
ТЕОРІЯ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ КОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ
Аналіз повідомлень про Україну в китайських ЗМІ під час епідемії COVID-19 2020 року
На Жигеле, студент ОС магістр, спеціальності 061 – Журналістика, ОП «Стратегічні комунікації»
Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Висвітлення новин про військовослужбовців, які брали участь в операції об’єднаних сил у ЗМІ
Дідач Р.І., студент ОС магістр, спеціальності 061 – Журналістика, ОП «Стратегічні комунікації»
Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Стратегічні комунікації в галузі освіти (на прикладі діяльності МОН України)
Черних Є. С., студент ОС магістр, спеціальності 061 – Журналістика, ОП «Стратегічні комунікації»
Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
КОМУНІКАЦІЙНІ ВІДНОСИНИ ТА ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА
Примітивізація тематичної структури в корпоративній періодиці ЗВО
Левчук О. М., к. філол. н., доцент кафедри ВС та Р КПІ імені І. Сікорського, м. Київ
Роль медіа у стратегічному формуванні позитивних взаємовідносин між Україною та Казахстаном
Хаметжанова А.К., студент ОС магістр, спеціальності 061 – Журналістика,
ОП «Стратегічні комунікації» Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
власний кореспондент телеканалу «Хабар 24» в Україні
Способи створення контенту сексуального характеру
Грисюк В.П., аспірант Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Коментарі закриті.