Інститут журналістики на Всеукраїнських олімпіадах

Інститут журналістики вітає призерів ІІ етапу Всеукраїнських студентських олімпіад зі спеціальностей «Видавнича справа та редагування», «Реклама та зв’язки з громадськістю» і «Журналістика».Олена Герасимова, студентка 3 курсу ВДМР посіла І місце, Анастасія Нікуліна, студентка 4 курсу ВСР – ІІ місце, Єгор Долинський, студент 4 курсу РЗГ – ІІ місце. У номінації «Найкраща композиція журналістського твору» були відзначені роботи журналістів 4 курсу Богатікової Марії та Грінько Вадима.

Олімпіади проводилися в Українській академії друкарства (м. Львів) та Дніпровському національному університеті ім. Олеся Гончара. Студенти 30-ти університетів мали змогу продемонструвати свої знання та набуті навички.

Олена Герасимова коментує завдання олімпіади: «Одні були досить легкі, а поряд з ними доволі складні. Наприклад, на запитання «Що таке видавнича продукція» відповідь можна визначити логічно. Серед найцікавіших були запитання про сучасні літературні жанри та меш ап літературу».

Щодо навичок, якими потрібно володіти, щоб здобути перемогу Олена дає таку відповідь: «Потрібно уважно слухати викладача на лекціях та семінарах. Потім вдається логічно вибудовувати зв’язок на основі того, що почув. Також слід завжди вірити в себе. Не зациклюватися на прагненні перемогти. Брати участь в олімпіаді такого масштабу – це вже великий досвід і можливість здобути нові знання та нові враження».

«Протягом чотирьох років навчання в Інституті журналістики я отримала досить багато знань. Зараз я маю основу, базу, яка допомагає вибудувати певний ланцюжок і встановити причинно-наслідкові зв’язки», – коментує Анастасія Нікуліна.

На олімпіаді часто допомагає інтуїція: «Іноді я все дуже ускладнюю, а іноді навпаки спрощую. Часто буває таке, що я розумію:  це питання не може бути таким простим, а це питання не може бути таким складним. Головне знайти баланс та максимально насолоджуватися самим процесом».

Єгор Долинський зазначив, що не слід іти на олімпіаду без  підготовки: «Напевно, це не дуже вдале рішення, тому що були запитання, відповіді на які з часом просто стираються з памяті».

Студент розповів про структуру завдань на олімпіаді. У всіх учасників було 2 етапи. Перший – тестовий, другий – творчий. «Під час виконання завдання другого етапу працювала моя фантазія та рекламна майстерність. Я генерував ідеї та описував їх протягом двох годин», – розповідає Єгор.

Ми пишаємося своїми студентами та бажаємо їм наснаги й натхнення здобувати все нові та нові перемоги.

Анна Ваглай, студентка 3 курсу РЗГ